tiistai 28. elokuuta 2012

Age of the fifth sun.


Oon jo pitkään pohtinu blogin alottamista ja nyt uuden elämänvaiheen koitettua oli aika tehdä se. Tänne pyrin jakamaan arkeani, ajatuksiani ja seikkailuja ystävien kanssa. Yritän olla aktiivinen tän suhteen, jotta vähän kauempanakin asustavat ystävät voi lueskella kuulumisista.


Omilleen muuttaminen ja opiskelemaan lähteminen oli aika uutta mulle, koska lukion jälkeen olin ollut enimmäkseen työelämässä, epäonnistuneiden yhteishakujen seuratessa toisiaan. Mutta oon kyllä onnellinen, että viimein pääsin omilleni. Oon viihtyny hyvin täällä Tampesterissa, nämä 3 viikkoa jotka täällä oon jo asunut :) Kaupunki on onneks tullu tutuks vuosien varrella niin vapaa-ajalla kuin töidenkin merkeissä.
Mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan!

Yksi ajanjakso on loppunut ja uusi alkanut mun elämässä. Me gusta.

Nauttikaahan vielä törkeen hyvästä musiikista! Ensi kertaan.


God is an astronaut - Age of the fifth sun

                                          

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti